Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Já pocházím z Českomoravské vysočiny a někteří lidé tam slovem bandory označovali brambory. Dřeváky se tam nosili asi do roku 1950, vyjímečně déle. Teď žiji v Ostravě a slyšel jsem zde výraz "cukle" a pochopil jsem, že se tím míní body s dřevěným spodkem a koženým svrškem, které vy označujete jako mejšle.

1 0
možnosti
Foto

U nás se nosili zhruba do roku 1980 a pak se přešlo na gumové 😀avšak vzpomínky na dřevěné mám pořád v živé paměti.

0 0
možnosti

Já mám zase v živé paměti galoše. To bylo něco příšerného a nezdravého, i když pohodlného. Člověk si doma obul papuče (nejlépe ty z přezkou), na ně natáhl gumové galoše a mazal do školy. V šatně jen sundal galoše a v papučích odkráčel na výuku. O nějakých ortopedických tvarech jak papučí, tak galoší, se vůbec nedalo mluvit.

1 0
možnosti
Foto

Galoše jsem já nezažila

0 0
možnosti
SL
  • Počet článků 147
  • Celková karma 16,80
  • Průměrná čtenost 955x
Cesta ke šťastnému životu vede přes vědomé prožívání. Stačí se dívat okolo, užívat si příjemné aktivity a ty špatné chvilky je nutné filtrovat ven. Jsem už babičkou, studuji na universitě, věnuji se své práci, také bylinkařím, píši do časopisů...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky