Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já už minimálně týden brečím a smrkám jako blázen. Na mojí alergii by to se mnou asi seklo.

0 0
možnosti
Foto

Syn má také velké alergie a bez sprejů, léků by nezvládl jaro, ani léto :-(

0 0
možnosti
Foto

tak to já vcelku v pohodě, teď jsem týden zobal a čeká mě to ještě někdy v dubnu, nebo květnu tak 14 dní a potom mám celý rok klid. Jen mám samozřejmě potraviny co nesmím jako čerstvé ořechy, jablka, třešně a spoustu jiných. Je zajímavé, že mě nevadí žádné cizokrajné ovoce.

1 0
možnosti
Foto

Tak to já mohu jíst pomalu vše, ale jsem mlsná jako koza. Jinak mám plno neduhů, které nejsou vidět. Každý člověk má něco. Někdo více, jiný méně. To je život 🌼🧡🏵️

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 17,62
  • Průměrná čtenost 955x
Cesta ke šťastnému životu vede přes vědomé prožívání. Stačí se dívat okolo, užívat si příjemné aktivity a ty špatné chvilky je nutné filtrovat ven. Jsem už babičkou, studuji na universitě, věnuji se své práci, také bylinkařím, píši do časopisů...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky