Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jano, to je moc hezký. Zdravím a jsem ráda, že ses tu ukázala;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko já psala hodně pro časopis a na blog jsem už nestíhala. Bylo mi to líto, tak jsem se musela vrátit. I když zde nesmím psát ani slovo o své práci, tam zase ano :)

0 0
možnosti
GH

Ja jsem tez od malicka mel dobry vztah k mravencum diky Ferdu Mravencovi...ted vnucka zde rada cte 'Andy Ant'.

1 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 17,47
  • Průměrná čtenost 955x
Cesta ke šťastnému životu vede přes vědomé prožívání. Stačí se dívat okolo, užívat si příjemné aktivity a ty špatné chvilky je nutné filtrovat ven. Jsem už babičkou, studuji na universitě, věnuji se své práci, také bylinkařím, píši do časopisů...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky