Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jano, do těch Karlových Varů jsi měla jet zároveň s pokladničkou. Zasloužíš si relax za hezký blog;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, děkuji. A relax bude o víkendu ;-D

1 0
možnosti
Foto

K tomu všemu můžeš Jano doufat, že tvoje pokladnička tam (v K. V.) opravdu každý den absolvovala koupel v mattonce a ve světoznámých lázních dodržovala pitný režim. V případě opačném budeš muset v případě opravy druhé tou mattonkou potom omejvat sama sebe. :-P Jo, a karma;-)

1 0
možnosti

Hezký příběh, karma. Něco podobného jsem zažil s křoviňákem. Ne a ne nastartovat. Byl to už můj třetí za pět let stejného typu i značky, takže se nedá říct, že bych nevěděl jak na to. Zkoušel to i syn a nic. Vzal jsem ho do opravny do vedlejšího města. Ještě před vraty jsem ho položil na zem a tři minuty pokoušel nastartovat. Ani neškrtl. Dal jsem si ho přes rameno a srdnatě vstoupil do dvora.

"Dobrý den, já vám volal, jde o ten křoviňák."

"To je on?" ukázal prstem.

"Ano."

Jen tak zdálky vzal za šňůrku a lehce trhl. Křoviňák se spokojeně rozběhl a od té doby už startoval pokaždé. Byl jsem tam za úplného tydýta.

"Co jsem dlužnej?"

"Prosím vás jděte," mávl rukou nad výstavním pitomou.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. Pěkný příběh ;-D tak hlavně, že ten "lump" naskočil:-) To se mi stalo i s autem, které mi ne a ne nastartovat. Zavolala jsem autoservis. Když přijel opravář, sedl do auta a říká: ,"Paninko, proč jste mi hned neřekla, že svítí imobilizér? Ušetřila byste nám cestu." Já ani nevěděla, že tam nějaký je:-)Nyní už to vím.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS