Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je jakoby bylo na obalu :napsáno : Jedlý pokrm (kolikrát, jen jednou?) A funkční tričko? Jen do prvního vyprání? A funkční obuv? Jen do prvního deště? Opravdu chytré sdělení prodejce - nebo přímo výrobce? Zboží na jednorázové použití raději nekupovat... :-/Rv

0 0
možnosti

Bylo mi vysvětleno, že funkční tričko při sportu odvádí pot, takže člověk nemá na zádech, případně jinde, mokré mapy. Vyzkoušela jsem při jízdě na kole a mokré mapy jsem sice na sobě neměla, ale pocit, že jsem zabalená do nylonové síťovky (pamětníci ví), to nijak nezmírnilo. Oblékám si zase starou dobrou bavlnu a projížďky si užívám, i když nejsem "in".

Krásný den všem, kteří si občas dovolí být nefunkční :-)

0 0
možnosti

Ten termín "funkční tričko" musel vymyslet nějaký trouba a všichni se toho chytili. Není to tak dávno, co se tento typ oblečení zahrnoval pod pojem "termo" a bylo to podle mne mnohem více vypovídající, než ta "funkční" hovadina. :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)Funkční tričko je něco jako "rychlík vyšší kvality". Co to u ČD konkrétně znamená, je mi trochu záhadou, neb vypadá pořád stejně a toalety tam bývají většinou též nezměněně nechutné.

1 0
možnosti
Foto

Například o funkční vládě se nás prosté občany snaží přesvědčit, ale už 4. rok stále marně (protože vím, že se Jano o politiku moc nezajímáš) premiér Sobotka. Jestli to nebude ovšem třeba náhodou v zásadě tím, že náš premiér nenosí funkční tričko a trenky??

1 0
možnosti
Foto

Tak, že bychom se Petře složili a jedno funkční tričko mu poslali. No a trenky mu přibalíme také ;-D;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS