Diskuse

Kůžičkář

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

Tak abych řekla pravdu, čekala jsem podle názvu jiné téma :-)

0 0
možnosti
IL

I62v83a14n48a 42L33a94n63c57e

26. 7. 2019 23:10

Na vykupování kůží nepamatuji, nevím, kam je moje babička nosila. Ale ty hrábě, jako děti jsme měly malé hrabičky a už se pomáhalo. Rozhazovalo, obracelo....R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, kožky. Bylo divné tak vidět králíky, co byli donedávna v králíkárně... (A když některý zmizel, máma nejedla oběd.)

0 0
možnosti
Foto

U nás zase králíky nejedl tatínek a stále nejí. Přitom má ještě chov, suší seno, pěstuje řípu :)

0 0
možnosti
Foto

U nás jsme mu také říkali kožkař - jezdil po vesnici na motorce. Zastavil se a hlasitě volal: "Kóžky na prdéj!" Připadalo mi to hrozně směšný. Tatínek na něj ale vždycky čekával a zanesl mu ty vzorně vypjaté usušené králíčí kožky. Vždycky mě udivovalo, jak málo za ně dostal - když to jejich vypínání dalo tolik práce. Králíků jsme mívali hodně, ale on nikdy ani jednu kožku nevyhodil, vždycky ji prodal kožkaři. (Někdy i za pětikorunu).

2 0
možnosti
Foto

on to taky byl kožkař, nebo kůžkař, nechápu kde autorka přišla k tomu názvu kůžičkář. Sama potom píše o kožkách.

1 1
možnosti
JL

Za mych detskych let jezdil kuzkar na kole, za sedlem mel nosic a na nem privazane kuzky. Na kole jezdil i mistni malir pokoju. Vzdycky jsem ho obdivoval, jak dokaze jednou rukou ridit kolo a v druhe nest zebrik-dvojak. Auto mel jen mistni reznik, bylo velmi male a melo jen tri kola. Neco jako dnesni pick up a vpredu jen jedno kolo. Naposled jsem videl takovy pikapek kolem roku 1960, jo kde jsou ty casy.

2 0
možnosti
VV

Tak tady, kam sido CR jezdim odpocinout na jare jezdil jeden takovy, ktery, no o muzice se neda mluvit, ale hlasal vyyykup kuuzi, prodej kuric. Ale zajem asi nebyl. nevsiml jsem si ze by nekde zastavoval.

1 1
možnosti
JS

„Kůže peří“ připomněla jste mi dětství....:-) já si mohla peníze nechat, tak jsem chodila ráda, u zabíjení jsem jako malá asistovala, teď už bych to nedala ani omylem..

1 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 17,47
  • Průměrná čtenost 955x
Cesta ke šťastnému životu vede přes vědomé prožívání. Stačí se dívat okolo, užívat si příjemné aktivity a ty špatné chvilky je nutné filtrovat ven. Jsem už babičkou, studuji na universitě, věnuji se své práci, také bylinkařím, píši do časopisů...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky