Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Jano, náš asi žere furt a nepřibere a nepřibere! Se mnou už je to horší;-)Karpální tunely mě dostaly;-D

1 1
možnosti
Foto

No a jak to řešíte Vy to už jsme se nedočetli. Proč pomlouváte jenom jiné? ;-)

0 1
možnosti
Foto

Jak to řeším já? Žerou pouze když jsem doma. Pokud někam odjedu jednou za rok na tři dny, tak přidají hudební doprovod;-DV

0 0
možnosti
Foto

R^Měli jsme fenku, která žrala jedině z ruky, cokoliv včetně mlsek. Půlhodinové krmení dvakrát denně. Když jsem něco namítla, dostalo se mi odpovědi, že když se nenažere, budou jí vypadávat chlupy a budu to řešit já. Současný pes pro změnu zkontroluje všechny misky včetně kočičích a pak se rozmyslí, zda bude milostivě papat.8-o

1 0
možnosti
DT

Jojo, to oni umí. :-) Fena nám najednou přestala žrát syrové maso. Poté přestala žrát i syrové kosti. Jala jsem se jí to vařit. Pak přestala žrát i to vařené. Péct to musím! :-)

Občas přesto dostane syrové, a když to nesežere, tak si to halt odnesou vrány a straky.

1 0
možnosti
Foto

H72a73n76a 37V19l96k88o29v86á

14. 9. 2018 13:54

My naštěstí se syrovým nemáme problém - játra moc ne, žaludky poválí jako bonbon ale potom je sežere - maso i s kostí nemá problém.

Problém je s granulemi. Musíme měnit značky. Od superprémiových po ty nejhorší z obchoďáku.

Jak něco jí delší dobu (třeba měsíc) chce to změnu.

A u vařeného to samé - jednou a dost.

1 0
možnosti
Foto

H53a51n19a 55V28l46k56o92v38á

13. 9. 2018 13:49

Náš lump (boxer) zase žere jen když jsme přítomni - misky má v kuchyni.

Je hubený a tak mu podstrojujeme. Navzdory doporučením má jako jorkšírek z článku žrádlo pořád k dispozici.

1 0
možnosti
Foto

Také to tak u nás doma je. Žerou pouze, když jsem doma a to s velkou chutí. Občas hodí očkem a říkají,, to je dost, že už jsi doma.'';-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 17,47
  • Průměrná čtenost 955x
Cesta ke šťastnému životu vede přes vědomé prožívání. Stačí se dívat okolo, užívat si příjemné aktivity a ty špatné chvilky je nutné filtrovat ven. Jsem už babičkou, studuji na universitě, věnuji se své práci, také bylinkařím, píši do časopisů...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky