Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zeby i psi dostavali vlka?

0 0
možnosti
Foto

Jano, díky za tvé užitečné rady, přeji krásné léto.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko děkuji a přeji také slunečné léto a pěknou dovolenou. :-)

0 0
možnosti

Mám borderku a tedy dlouhé chlupy, skoro každý rybník zde má hodně bahna,jsou to chovné vody pana Colorada-Mansfeld s mnoha rybami.

Takže jste mě vyděsila, bo se snažím aby kluk byl zdravotně OK, tzn, po každém koupání doma osprchovat? Faktem je, že po koupeli pěkně zavání...R^

1 0
možnosti

Možná se to týká jen změkčilých přešlechtěných domácích plemen. Mám bernského salašového a nikdy jsem tohle na psovi neměla, i když taky vleze úplně všude, kde je voda a chlupů má... Možná se to tedy tolik netýká těch "venkovních" psů, kteří byli šlechtěni na práci pod širým nebem?

1 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 16,80
  • Průměrná čtenost 955x
Cesta ke šťastnému životu vede přes vědomé prožívání. Stačí se dívat okolo, užívat si příjemné aktivity a ty špatné chvilky je nutné filtrovat ven. Jsem už babičkou, studuji na universitě, věnuji se své práci, také bylinkařím, píši do časopisů...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky