Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc hezké. Karma. Já před 45 lety býval na Sázavě velmi často, hlavně v Sobešíně. Detaily, i když velmi příjemné, raději vynechám.

1 0
možnosti

Ano, na Sázavě bylo blaze!:-))) Mám na několik letních pobytů v její blízkosti krásné vzpomínky. Idylická doba, kdy se kluci-trampíci chovali veleslušně, a večery při kytaře byly super.

Díky za inspiraci k zamyšlení a vzpomínání:-))

1 0
možnosti
Foto

Tam bylo blaze, ale nyní jsem těsně vedle Brna.

1 0
možnosti
Foto

Jano, vrátila jsi mě do vzpomínek, moc díky;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jitko, já se moc ráda vracím do vzpomínek. Hned si pak připadám mladší ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Hezká vzpomínka a pěkně napsané. R^ Než jsem dospěl svých 16 let vystřídal jsem čtyři města a jednu vesnici. Takže mohu posoudit. Na vsi bylo definitivně lépe. Čtyři roky u řeky Malše, čtyři roky nezapomenutelných příběhů a přátelství.

2 0
možnosti
PK

..a eskymo byla za 0,5 Kč..;-DR^

2 0
možnosti
Foto

A ta chuť limonád. R^

2 0
možnosti
Foto

Pěkné vzpomínání... :-) Také jsem prožila dětství na venkově - a stále z něho čerpám. Je inspirující. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 17,47
  • Průměrná čtenost 955x
Cesta ke šťastnému životu vede přes vědomé prožívání. Stačí se dívat okolo, užívat si příjemné aktivity a ty špatné chvilky je nutné filtrovat ven. Jsem už babičkou, studuji na universitě, věnuji se své práci, také bylinkařím, píši do časopisů...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky