Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zvířátka nám často "v přímém přenosu" sdělují mnohé. Například i toto: "nejen my, ale i vy, lidé, jste smrtelní..." Nám se to stalo hned ráno, dne 1. 1. 2018. Jedna z andulek seděla v koutku klece bez života (stáří ́). A ta druhá jen smutně koukala. Smutnili jsme, ale už máme a zase dvě. ;-)R^

0 0
možnosti
JR

J10a27r70a 46R73a38n17k

21. 2. 2018 2:16

Reknete mamince, ze se mi stalo to same s papouchem.

Zastavila jsem se v obchode s ptaky a libil se mi parek Love birds, tady se tak jmenuji a jen jsem poznamenala, ze mam starou korolku uz 14 let, ze az jednou nebude.....

Kazdy ver jsem zakryvala klec a rikala Dobrou noc, druhy den rano lezela na zadech, nozicky nahore a ja brecelaV- pripadala jsem si jako vrah.

1 0
možnosti
Foto

To se mi také stalo;-( s morčátkem. Věděla jsem, že už má svůj čas. Já mu zase říkala, že nesmí umřít v zimě, že nevím jak bych mu kopala hrobeček. Až umřel v té největší zimě a já brečela a čekala na jaro, až rozmrzne zem.

0 0
možnosti
Foto

I96v36a85n 16M86a64r18e20k

20. 2. 2018 19:17

Vaší mamce upřímnou soustrast.

Každý rok vyřazuji ze svého chovu zhruba 5 slepic, které ale ze zásady z piety k nim nekonzumuji.

O to se postarají, a zpravidla poškorpí mé dvě sousedky, které jimi obdařím. Jenže je zle, když jedna obdrží tři, a druhá jen dvě. ;-(

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, vyřídím :-) nakonec abyste rozdával sousedkám sudý počet slepic, nebo si vždy jednu nechal jako veteránku:-P:-P

0 0
možnosti
Foto

R^já se jí nedivím-kdo by chtěl?;-)

1 0
možnosti
DV

D12a68v70i23d 43V10l24k

20. 2. 2018 16:14

Zasmál jsem se, díky:-)

1 0
možnosti
PK

..a co něco o pejskách....:-P:-P:-P

0 1
možnosti
Foto

Moc ráda bych, ale mám zákaz tady psát o pejskách :-/;-( Tak publikuji v časopisech:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 16,80
  • Průměrná čtenost 955x
Cesta ke šťastnému životu vede přes vědomé prožívání. Stačí se dívat okolo, užívat si příjemné aktivity a ty špatné chvilky je nutné filtrovat ven. Jsem už babičkou, studuji na universitě, věnuji se své práci, také bylinkařím, píši do časopisů...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky