Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^myslím že kastrace je rozumná-ať je kočička zdravá a dělá vám jen radost

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem pro to kastrovat co nejpozději, když už to jinak nejde. Můj kocour vydržel hodně přes rok, než označkoval celý byt...;-)

0 0
možnosti

V naší zahradní čtvrti jsou kočky potřeba, ale nejde je nevykastrovat, protože by pak bylo hrozné topit koťata... Když se kočka ztratí, okamžitě se přitoulá nové kotě. Stačí mu dát něco do misky, odčervit, odblešit a už se z domu nehne... Ale rozdat do roka 8 koťat prostě nejde... tak je nutné toho miláčka té starosti zbavit... Navíc jsou to kočky zahradní, nikoliv domácí. Trápit kočku zavřenou celý život v bytě, to si nedovedu představit. V domku je kočka potřeba, netřeba pak kupovat pasti na myši.

1 0
možnosti

Nezlobte se, ale cely článek mi přijde trochu pritažený za vlasy. Tříměsíční kotě žádný veterinář nikdy nevykastruje. Kocouři se kastruji, až když jim sestoupí varlata. Co má policie společného s kočkou, majitelem a utulkem jsem nepobrala vůbec. Spolky pro kočky jsou soukromé a žijí ze svých peněz a ze sponzorských darů a kastrace je proto samozřejmě základ, tisíce koček venku je toho důkazem. Skrýšov je jediné sdružení, kam bych nikdy peníze neposlala a ani tam nedala kočku, děla špatné jméno těm ostatním.

0 1
možnosti
Foto

Podívejte se na nějaký inzerát, kde každé malé kotě je kastrované. Říká se jim koťata na mazlíka. Pokud se kastrují kočky v útulcích, tak to je z důvodu přemnožení. To chápu, kočky běhají venku a množí se. Kotě na chov se nekastruje a cena je někde jinde. A proč nechtěné kotě řešila jedna paní policistka, opravdu nevím. Co jsem napsala je pravda. Já chtěla sehnat kotě a byl to opravdu velký problém:-/;-(:-/

0 0
možnosti

Taky se mi nelíbí časné kastrace koťat. Jsou to chuďátka ošizená o normální vývin. Vždyť k tomuto kroku lze přistoupit kdykoliv, když budou potíže. Sousedka má nekastrovaného modrého britouna bez PP a žádný problém není.

2 0
možnosti
Foto

Ani já to nechápu a dost jsem se naštvala:-(

0 0
možnosti

Jste dobrá duše! A foto kotěte by nebylo?

2 0
možnosti
Foto

Fotek mám plno, ale jak je sem dát nevím. Mám je na svén fb a na fb salonu i video :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 18,20
  • Průměrná čtenost 955x
Cesta ke šťastnému životu vede přes vědomé prožívání. Stačí se dívat okolo, užívat si příjemné aktivity a ty špatné chvilky je nutné filtrovat ven. Jsem už babičkou, studuji na universitě, věnuji se své práci, také bylinkařím, píši do časopisů...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky