Diskuse

Gynekolog

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji všem za přispěvky. Doufám, že i někomu pomohl a nebude se strachovat jít k lékaři :-)V

1 0
možnosti

Super článek děkuji za počteníčko a jako vždy dobré rady do života jen tak dál at se daří přeji hodně úspěchu :-)

1 0
možnosti

Super článek děkuji za počteníčko a vždy za dobré rady do života jen tak dál at se daří přeji hodně úspěchu :-)

0 0
možnosti
Foto

;-Du vás na gyndě mají pavučiny na stropě? Tak to bych utíkala pryč:-)

1 0
možnosti
Foto

Právě mně jedna taková návštěva čeká, paní doktorka nás volá jménem. Hned je člověku líp. Moc hezky napsáno díky, tak nějak mi to pomáhá, že člověk není na takové věci sám.R^V

2 0
možnosti
Foto

Jano, krásný! R^A hlavně se po každé takové návštěvě odměň (už za ty nervy) já to dělám pravidelně;-)

2 0
možnosti
Foto

Jitko budu muset začít;-D

1 0
možnosti

Já mám tedy návštěvu u svého gynekologa ráda, on je nejlepší na světě :-) a vždycky se u něj nasměju, tedy on ze mě asi také, protože mé negynekologické problémy někdy.. Vážně, mám štěstí na velice dobrého pana doktora, který mi necpe antikoncepci, respektuje mé osobní priority a ke všemu je to hezký chlap ;-)

2 0
možnosti
Foto

To byste se divila. Švagrová mé ženy se do svého gynekologa zamilovala. Ale, myslím, že nic neproběhlo a už ani nemůže........

P.S. A můj kdysi švagr RK žárlil tak, že mu jeho manželka musela lhát, že má lékařku gynekologa a ne chlapa.

1 0
možnosti
Foto

Já když se vrátím domů, tak manžel řekne s úsměvem.,,Tak co, bylo to dobrý?" Až pak se zeptá, jak to zdravotně dopadlo.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 17,47
  • Průměrná čtenost 955x
Cesta ke šťastnému životu vede přes vědomé prožívání. Stačí se dívat okolo, užívat si příjemné aktivity a ty špatné chvilky je nutné filtrovat ven. Jsem už babičkou, studuji na universitě, věnuji se své práci, také bylinkařím, píši do časopisů...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky