Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JA

Ahoj Jano, zdravím do Bílovic.Pěkně jsi to napsala.R^R^

2 0
možnosti
JA

Dobrý večer paní Aulehlová, je to pohled na kouření z trochu jiného úhlu, než se tu neustále diskutuje, takže díky za něj. A máte samozřejmě pravdu, že na naše čtyřnohé přátele bychom měli brát všichni ohledy. A taky nechápu, jak někdo může kouřit doma (možná proto, že jsem nekuřák). A venku bohužel to bude čím dál horší, když vyhnali kuřáky do ulic, kdyby je nechali v kuřáckých hospodách, tak by bylo určitě po ulicích méně nedopalků (i když upřimně, nedovedu si představit žádného psa, jak žere vajgly, to jste jejich inteligenci kapánek podcenila :-)). Každopádně kouření není dobrý návyk, ale to, jak se tady s ním bojuje, mě připadne hodně hloupé. Vždycky to bude o odpovědnosti lidí, jak chtějí naložit se svým zdravím a zdravím svých blízkých, což jsou právě i ti domácí mazlíčci, takže je dobře, že jste na to upozornila R^

4 0
možnosti
Foto

Já jsem také nekuřák, ale v dnešní době lituji majitelé různých hospůdek. Dříve tolik navštěvovaná a oblíbená místa různých setkání jsou prázdná. Klacky pod nohy dostávají podnikatelé ze všech stran. Vyhnat kuřáky do ulic podle mne nebyl ten nejlepší nápad už z více důvodů.

2 0
možnosti
JL

Jak se muzete divit? Kdyz kurakum nevadi pritomnost jejich vastnich deti stezi lze od nich ocekavat ohled a soucit se zviratky.

2 0
možnosti
Foto

Toto když někde vidím, tak je mi z toho smutno...:-(:-(:-( Tady se rozum asi odplavil společně s dýmem do mraků

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 17,47
  • Průměrná čtenost 955x
Cesta ke šťastnému životu vede přes vědomé prožívání. Stačí se dívat okolo, užívat si příjemné aktivity a ty špatné chvilky je nutné filtrovat ven. Jsem už babičkou, studuji na universitě, věnuji se své práci, také bylinkařím, píši do časopisů...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky