Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^

Psu přeskočí třeba i ze stresu. Lekne se, některé situace jsou mu nepříjemné a automatický způsob obrany (aspoň tak to chápu), je kousnutí. Při venčení v útulku jsem už zažila nejednu prekérní situaci, kdy jsem chytila jednu zuby. Ale vždy za tu situaci mohl člověk.

Takže kdo venčí psa na veřejnosti by měl vidět za dva rohy dopředu. A kdo venčí, či chová, ponechává, psa v přítomnosti dítěte by měl vidět za pět rohů a předvídat i to, co se nikdy stát nemůže. Bohužel, lidé opatrnost odkládají někam do spodních šuplíků a klepou si na čelo, když je někdo upozorní.

Komu pak už pomůže zbytečná věta - já jsem to říkal?

2 0
možnosti
Foto

Ivko, o tom něco vím, proto mám oči i .....vzadu!;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jano, i psi mají určitě sny. Máme už třetího hafana v bytě, takže mohu potvrdit;-)co se týká vztahu pes+dítě, opravdu nikdy by se neměl podceňovat.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to máš úplnou pravdu, nic se nemá podceňovat

1 0
možnosti
Foto

Psi sny určitě mají. V dobách, kdy jsem měl asi před 21 lety výmarského ohaře, tak ten při spaní hrabal nohama (jako když utíká) a se zavřenou mordou štěkal. Asi by Jano nebylo od věci dát pro větší bezpečí obyvatel bytu psovi na hlavu (po dobu jeho spánku v bytě) "vycházkový" koš.

1 0
možnosti
Foto

Náš pudl i barzoj spí prakticky celý den. Jsou to povaleči a spí hlavně v pelíšku. A pokud občas hupsnou na pohovku, tak si je hlídám :-)

1 0
možnosti

P87a34v78e15l 68H49e46k

8. 1. 2017 23:42

Utrácet by měli majitele nikoli to nebohe zvíře.

2 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 16,80
  • Průměrná čtenost 955x
Cesta ke šťastnému životu vede přes vědomé prožívání. Stačí se dívat okolo, užívat si příjemné aktivity a ty špatné chvilky je nutné filtrovat ven. Jsem už babičkou, studuji na universitě, věnuji se své práci, také bylinkařím, píši do časopisů...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky