Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Janulko díky moc ted už vím co nebo kdo je pokemon ;-D no jo je jiná doba a každý člověk blbne jinak jeden honí pokemony druhý kouří trávu a ten třetí se všemu diví ;-D

0 0
možnosti
Foto

Co je to ́Pokémon Go ́ jsem pochopila teprve včera, já vím jsem poněkud zpožděná. Taky mi není jasný, proč čím dál tím více lidí raději žije ve virtuální a ne té skutečné realitě. No jo no, jsem já to ale nechápavá.:-):-):-)

1 1
možnosti
Foto

Možná je virtuální realita pro takové lidi lehčí :-/

0 0
možnosti
Foto

J51a20n27a 33M61a36j75o14v60á

28. 7. 2016 19:14

náhodou mne až mrzí, že to u nás zatím nikoho neposedlo. Beztak máme barák plný nudících se Pokémonů :-).

2 0
možnosti
Foto

Třeba časem bude hrát u Vás doma celá rodina :-)

0 0
možnosti
Foto

"To máte různý", pravil Zilvar z chudobince, "někdo chytá na břehu rybníka pokémony, jiný lelky a někdo bronz"....

4 0
možnosti
Foto

Petře to máš pravdu ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 17,47
  • Průměrná čtenost 955x
Cesta ke šťastnému životu vede přes vědomé prožívání. Stačí se dívat okolo, užívat si příjemné aktivity a ty špatné chvilky je nutné filtrovat ven. Jsem už babičkou, studuji na universitě, věnuji se své práci, také bylinkařím, píši do časopisů...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky